On Fri, Jul 02, 2004 at 04:55:21PM +0200, Pere Quintana Seguí wrote:

> Si no m'equivoco això ja hi era al gnome o al kde abans de l'XP. M'equivoco?

Potser ja hi era, però qui serà el guapo que s'emmerdarà en un judici
per invalidar la patent aquesta (una entre milers més)? Si perd,
s'arruïna, i a més crec que cal dipositar una fiança per si perds, amb
la qual cosa només poden pledejar les grans companyies. Per l'usuari
final, INDEFENSIÓ total.

Orestes.