On Mon, 05 Jul 2004 14:15:13 +0200, talstog <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> O potser els hi sortiria més a compte pagar els royalties que imposes
> Microsoft....
> Això de les patents és allò de "l'últim tonto!"

Pot ser sí. No hem d'oblidar que IBM és la reina de les patents...

Un cacau.

Espero que els polítics de la UE se n'adonin a hora!
De moment anem malament.

> * Ermengol *

> Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
> subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/

Pere Quintana Seguí
Adreça personal: pere -a- quintanasegui.com
Adreça llistes de correu: pere.quintana -a- gmail.com
web: http://quintanasegui.com
bloc: http://www.menorcaweb.net/perequintana/bits