Potser peco d'il.lús, però jo penso que com més patents xorres de l'estil
"Finestres en forma rectangular" millor !  Posen les coses més clares als
polítics.

No dic que un polític europeu (que són els que, pel cas, ens interessen)
sàpiga discernir si la patent és innovadora o no, ni que estigui d'acord amb
que donar el monopoli d'aquesta idea tant bàsica a algú equival a enfonsar la
major part del negoci informàtic. Però el que pot ajudar a convèncer-lo és
que arribats a aquests extrems, la opinió pública (==vots) associarà patents
de software amb rascar-se la butxaca.

Pau