El Dimarts, 31 de Gener de 2006 19:01, Pere Quintana Seguí va escriure:
> Com està el mercat de les telefonades a telèfons fixes mitjançant, per
> exemple, Gnomemeeting?

No ho se, però amb Asterisk hi ha moltes ofertes.  Se d'algú que les comprava
al que donava millor preu per cada cas.  Podia ser més barat comprar minuts a
algunes empreses dels USA per fer cridades a fixes d'allà.

És una altre restricció que mira de garantir Skype no alliberant el codi: que
no calgui oferir gaire bons preus per les trucades a fixes.  Que els usuaris
no es puguin escapar i paguin el que ells vulguin.  Si ho alliberessin,
potser algú s'hi quedaria --al programa-- però comprant a un altre.  Ja
compraria a Skype quan veiessin que ofereixen millors preus.  Ara els
obliguen a deixar-lo completament, i els que ho facin no podran saber-ho quan
aconsegueixin baixar els preus.  Obliguen a tot o res, i això no pot ser bo
per a cap negoci.

> Jo, per telefonar a la meva família (internacional) encara utilitzo
> skype. Ells no han d'emprar programari privatiu perquè reben la
> telefonada al telèfon de sempre.

I no t'agradaria que posessin un programa i que no fes falta usar el telèfon
de sempre?  És el que acabara passant, no hi ha qui ho aturi.  Si no canvies
aviat, ells acabaran tenint un Skype :)

Hi ha versions d'Asterisk més fàcils d'instal·lar:
http://asteriskathome.sourceforge.net

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net