Hola,

On Jan/31/2006, Pere Quintana Seguí wrote:

> Com està el mercat de les telefonades a telèfons fixes mitjançant, per
> exemple, Gnomemeeting?

en Joan de Gràcia ja t'ha contestat...

Hi ha _molts_ proveïdors que monten un Asterisk a Internet, permeten
rebre trucades per SIP, et donen una compte, pagues i ja està quasi tot
fet.

El setembre passat vaig estar-ho buscant, fent comparatives, etc. Era
raonablement fàcil trobar alternatives més econòmiques que skype, si més
no en alguns països (no vaig mirar mai la globalitat, sinó només per
països que m'interessen)

> Jo, per telefonar a la meva família (internacional) encara utilitzo
> skype. Ells no han d'emprar programari privatiu perquè reben la
> telefonada al telèfon de sempre.

Ja han contestat alternatives.

Si costa de muntar en faria algun article per Catux proximament, veient
que hi ha interés. Si no costa de montar potser també ho faig, només
perqué es conegui.

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info       Manresa - Barcelona