El Dimarts, 21 de Març de 2006 12:48, Benjamí Villoslada va escriure:
> que després serviran per a codificar bits de tots, de l'administració, de
> tal manera, amb aquests secrets, que per a sempre més els necessitem a ells
> a l'hora de descodificar-los.

Rectificació: pel que diu El Periódico, jo diria que es dedicaran a
personalitzar el Navision.  Algú sap si és això?

Els afectats seran empreses lleidatanes que passaran a dependre de només un
proveïdor d'informàtica.

Si en depenen de fins i tot aquells que diuen que amb el seu «nou» producte no
en depenen, així d'entabanadora està la cosa:

http://blog.bitassa.cat/arxiu/2006/03/20/429/

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat