El Dimarts, 21 de Març de 2006 14:09, Javier Cuchí Burgos va escriure:
> Si ens adaptem a aquests paràmetres,
> podem guanyar o no, hi ha més factors que hi intervenen. Però si no ens
> adaptem als paràmetres en qüestió, segur que la caguem.

Cal no oblidar la possibilitat de canviar els paràmetres, millorant-los :)

> Jo sóc molt altermundista, però l'altermundisme és una guerra i el PL n'és
> una d'altra; que s'hi troben tangencialment, també és cert, però que no són
> consubstancials l'un a l'altre. Es pot ser un ultraliberal i capitalista
> ferotge i estar bojament enamorat del PL (vegeu, si no, "Libertad Digital")
> i es pot ser un altermundista sector ferotge i entendre que el PL és una
> bestiesa. Semblen conductes extranyes i contradictòries, però existeixen
> certament.

Una mostra que els raonaments són prou forts i transversals com perquè agradin
a totes bandes.  No es sabut que passi amb cap religió :)

Per altre banda, posats a parlar de religió, crec que cal certa dosi religiosa
per a confiar en els programes privatius. Encara que mostrin el codi amb
programes d'accés complicat, només per a iniciats, ningú no pot assegurar que
compilant-lo en surten els binaris que un usa.  Però tot i això hi ha qui en
confia. Són persones de fe?

«fe. [...] 2  Convenciment íntim, sense necessitat de basar-se en la raó o
l'experiència, que algú és honrat, és capaç o diu la veritat, que alguna cosa
és eficaç, és veritable o es realitzarà.» --El Fabra
http://ec.grec.net/lexicx.jsp?GECART=0062788 (no confondre amb «donar fe» :))

> No s'ha de deixar mai de la ma l'ètica, però l'eficàcia "también tiene su
> corazoncito".

No estan renyades, no és una decisió binària: «o ètic o eficaç».  També poden
ser eficaces les persones que tenen principis i regles raonades que regulen
el seu comportament.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat