El dia 15 d’abril de 2017 a les 10:37, Mikel L. Forcada <m...@dlsi.ua.es> ha
escrit:

> Hola,
> una pregunta. El nou apertium-esp-cat usa CG? (No el tinc instal·lat
> al meu ordinador d'Alacant) Això fa que no puga estar disponible
> fàcilment en mòbils, etc., perquè la versió Java no té suport per a CG.

Hola,

Malauradament sí que utilitza CG. Degut a que els diccionaris són més
extensos, la quantitat d'ambigüitats ha crescut respecte a l'antic es-ca, i
el tagger no funciona prou bé. Segurament caldria tornar a entrenar el
tagger i avaluar aleshores si és possible llevar el CG. Però això, ara
mateix, s'escapa del meu control i deixe a Gema contestar.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >