Bona nit!

Tinc una qüestiò que segur que em podreu ajudar. Al parell arg-cat, ara per ara, no s'hi consideren las variants del català. Quan hi ha més d'una variant dialectal al monodix, el bidix s'encarrega de seleccionar-ne una, que serà la que es generarà. Però hi ha vegades que la variaciò és morfològica i es troba dintre d'un paradigma. Per exemple, "les seves/les seues". Com que el doblet és al paradigma, ja no es pot seleccionar dès del bidix, i a la sortida apareixen les dos variants separades per una barra. Un altre eixemple són les formes de present del verb "endur".

Suposo que la solució més fácil és compilar  el monodix per que només genere les variants "standard", analitzant-les totes. Per a això imagino que caldrà modificar el Makefile, però no sé com fer-lo. Em podrieu indicar com fer-ho?

A més, he apuntat algunes de les paraules que el tagger de cat no selecciona bé. No m'atreveixo encara a proposar regles pel .rlx del cat, pero veig que l'Hèctor hi està treballant. Les deixo aquí per si poden servir:

va ser vist --> vist s'interpreta com vestir<vblex><pri><p3><sg>

la seva defensa --> defensa s'interpreta com defensar<vblex><pri><p3><sg>
les seves defenses --> defenses s'interpreta com defensar<vblex><pri><p2><sg>

models bastants generalitzats --> bastants s'interpreta com: bastar<vblex><ger> . Curiosament, en "pensaments bastants generalizats", bastants s'interpreta com adverbio.

creu i creus també es confonen prou entre el substantiu i les formes de "creure".

Juan Pablo