Per canvis limitats i correccions (paradigmes incorrectes, per exemple), em
sembla bona idea tirar pel dret, però en casos com aquest hauríem d'haver
plantejat des d'un inici fer una branca.

Segurament ja no valgui la pena revertir-ho, però millor preguntar-ho a
l'Hèctor, que és qui més ha notat els efectes col·laterals. En quina mesura
solucionen el problema les regles de CG que vas afegir ahir? Quantes coses
se t'han trencat al parell fra-cat?

Quedo a la vostra disposició per a ajudar a solucionar qualsevol problema
derivat del canvi en qualsevol parell lligat al català.

Marc

El dia 2 de maig de 2018 a les 23:50, Hèctor Alòs i Font <
hectora...@gmail.com> ha escrit: