Estic amb Hèctor. Ara mateix, ja necessitariem un molt bon tagger (o regles
de CG) només per a saber si es tracta d'antropònim o topònim. Però els
paradigmes en si, traduint entre castellà i català, no veig com canviaríen
la traducció...

Missatge de Hèctor Alòs i Font <hectora...@gmail.com> del dia dg., 15 de
jul. 2018 a les 13:19:

< Xavi Ivars >