Bon dia,

Sóc Donís, el coordinador, per part de la Conselleria, del programa salt,
basat en Apertium, com bé sabeu. Com ha dit Jaume, des de la Conselleria
d'Educació estem molt interessats en aquest tema. Jaume i jo n'hem parlat
moltes vegades, és un dels problemes que la gent tira més en cara del nou
Salt. Hauríem de mirar com es pot aplicar aquest script, ja que seria una
millora molt important per al programa.

Salutacions
Donís Seguí

Missatge de Jaume Ortolà i Font <jaumeort...@gmail.com> del dia dt., 30