Anirem mirant els problemes que apunta Donís. Alguns crec que ja estan
resolts.

Una altra cosa que cal fer és vigilar què passa quan són lletres que formen
part d'un nom propi, p. ex. Josep L. Garcia. Idealment s'haurien
d'analitzar com a nom propi per a assegurar-nos que altres regles funcionen
bé.

Salutacions,
Jaume Ortolà

Missatge de Donís Seguí <donisse...@gmail.com> del dia dg., 9 de juny 2019