Manau, galiu atsakyt tik į pirmąjį klausimą - kas yra minėtoji grupė. Nieko
labai mistiško joje nėra, tai tiesiog keliolika (gal daugiau, gal mažiau,
nelabai net žinau) asmenų, daugiausiai VU politikos mokslų ir filosofijos
fakulteto studentų, kurie, matydami "oficialiųjų" studentų atstovų neįgalumą
ar, kai kuriais atvejais, parsidavėliškumą, išsikėlė tikslą savo jėgomis
siekti esminės aukštojo mokslo sistemos pertvarkos.

Asmeniškai man jų veiklos stilius ar retorika ne visada patinka - bet čia
jau gal skonio reikalas - bet turime atvirai pripažinti, kad tai yra
VIENINTELĖ visuomenės grupė, kuri kažką daro šiuo esminiu visai tautai
klausimu. Dabar, atrodo, prisijungė ir profsąjungų atstovai, bet bent dalis
jų, akivaizdu, nori ne tiek kokybiškos pertvarkos, kiek tiesiog išsaugoti
esamą iškraipytą padėtį AM sektoriuje. Bet dėl to nereikia smerkti tų
žmonių, kurie nuoširdžiai siekia teigiamų permainų ir dėl to negali sutikti
su dabartine ŠMM politika. Priešingai, juos reikia visokeriopai remti ir
nepalikti kovoti vienų.

O atsakydamas į Vaidoto pastabą apie susipriešinimą galiu tik pritarti, kad
jo reikia kuo mažiau. Bet kai ministerija sąmoningai ignoruoja kitokią
nuomonę ir bet kuria kaina nori prastumti savo sukurtą planą, o didžiausios
valdančiosios frakcijos nariams yra draudžiama atvirai reikšti kiritišką
nuomonę projekto atžvilgiu, priešintis yra ne tik pateisinama, mano giliu
įsitikinimu - tai moralinė pareiga.

O tiems, kurie pasigenda argumentų, kodėl ŠMM siūlomam projektui priešintis
tikrai teisinga, siūlau pasiskaityti kad ir šiuos straipsnius:

http://www.tinklink.lt/eksperto_vertinimas_aukstojo_mokslo_pseudoreforma_svetimu_klaidu_kartojimas
http://www.vu.lt/lt/naujienos/pranesimai_spaudai/1452/
http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/article.php?id=18728878
http://www.pilieciai.lt/minerva/index.php?article=1296