Sveiki,

Audriau, manau ateitininkai neturėtų kada nors ateityje "tapti" tokia jėga,
"kuri konstruktyviai prisidėtų prie teigiamos reformos krypties", o jau turėtų
būti tapusia. Galbūt man, moksleivei, tikrai trūksta kompetencijos diskutuoti
AM reformos klausimu, bet vis tik dar vis nėra aišku nei man, nei kitiems mano
draugams, klasiokams, kas gi bus, kai netgi mažiau nei po pusmečio, galbūt aš
ar kiti mano draugai būsime studentais. Juk būtent mes, šiuometiniai
abiturientai, be abejo jau beveik tapome naujo eksperimento "aukomis".

Prieš kokį mėnesį Švenčionėliuose vyko viso rajono mokinių, mokytojų
susitikimas su

ŠMM viceministre Nerija Putinaite ir Seimo Švietimo, mokslo ir kultūros
komiteto pirmininku Valentinu Stundžiu. Ir ką gi, susitikimo tema būtent ir
buvo -AM reforma, kas gi aktualu mums, abiturientams, tačiau iš kelių šimtų
abiturientų nė vienas nepasirodė iki galo suprantantis, ko tikėtis dar šį
rudenį - klausimai, kuriuos uždavinėjo mokiniai, taip pat, sakyčiau nebuvo itin
"verčiantys pagalvoti aukštiems dėdėms ir tetoms, kaip čia sukčiau ir
nesuprantamiau atsakius". Drįsčiau sakyti, netgi ganėtinai vaikiški, tačiau tą
ir noriu pasakyti, jog abiturientai, dar nematę, nepatyrę ir neišgyvenę, kas
yra aukštasis mokslas, tiesiog nežino prieš ką priešintis (na, gal ne
priešintis, o ko laukti), nes retas, kuris žino kokia sistema AM buvo iki šiol
(juk tiesiog tai nebuvo aktualu), ir dar iki galo nesupranta, kas laukia.
Daugeliui aišku tik tiek, kad arba pasiseks, arba teks nemažai mokėti
(kažkuriame iš
 straipsnių, kuriuos Audrius pateikė, įstrigo mintis, jog tie, kurie
nesimokydami galės ramiausiai susimokėti už mokslą, tam tikra prasme tiesiog
nusipirks diplomus).

Taigi, mano mintis ir yra ta, jog ateitininkai,YPATINGAI studentai turėtų jau
dabar būti ta jėga, kuri kartu su kitais veiktų vardan teisingo tikslo
priėmimo. Kadangi moksleiviai yra tiesiog nepajėgūs ką nors aiškintis, dauguma
esantys visai nieko nesuprantantys kas čia vyksta. Na, bent jau man neteko
girdėti nei LMS, nei LMP kažkokios išsakytos pozicijos (galbūt klystu, tada
atsiprašau už nesidomėjimą), bent jau viešos. Kiek žinau studentai ateitinkai
2008 vasaros pabaigoje jau yra teikę savo poziciją AM reformos klausimu, taigi
manau ir toliau reikia daug ir  sudėtingai siekti (nebent daugiau kažko tiesiog
nežinau). O tau, Audriau, ir kitiems SAS'o nariams tai ir galėtų būti priimtina
erdvė reikštis (galbūt ir moksleiviai prisijungtų).

Dideli linkėjimai,
Gerda S.