From: Audrius Makauskas <audrius.makaus...@gmail.com>
Date: 2009/3/17
Subject: Re: Ateitis: AM reforma - ir vėl
To: ateitis@konferencijos.lt

Labai ačiū gerbiamam p. Arimantui už pastabas, manau, iš po jo plunksnos jos
skamba pakankamai autoritetingai ir patikimai.

O į klausimus apie Grupės darbotvarkę nelabai galiu atsakyti - dėl anksčiau
minėtų skonio skirtumų netapau jos nariu. Tačiau manau, kad šiuo klausimu
veikti vietos yra daugiau nei vienai grupei, būtų puiku, jei ateitininkai
irgi taptų viena tų jėgų, kuri konstruktyviai prisidėtų prie teigiamos
reformos krypties - nei intelektinio potencialo, nei idealizmo mums tikrai
netrūksta, o ir garbinga organizacijos praeitis neabejotinai įpareigoja.

Audrius