Dear All,...

  Mau tanya ,.adakah  yg punya Pengalaman atau bahkan telah menjadi member dari
 Bank/ asuransi yg menawarkan DPLK [ Dana Pensiun Lembaga Keuangan ]?? dikantor
saya sedang di tawarkan DPLK  dari BNI, Muamalat dan Manulife.Namun sampai saat
ini saya masih sangat bingung memilih ,.DPLK mana yg harus saya pilih.
Mengingat itu adalah investasi untuk jangka panjang ,jadi saya  perlu
pertimbangan yg sangat matang untuk memilih mana DPLK yg tepat.so,....adakah yg
ingin berbagi pengalamannya mengenai DPLK kepada saya???

Tengkyu before
--sherly--

Disclaimer
This is an e-mail from PT Indosat Mega Media. This transmission and the
information it contains, including any attachment, is intended solely for the
named addressee(s). It is confidential and may contain legally privileged
information. The unauthorized use, disclosure or copying of this transmission
or such information is strictly prohibited.
It is your responsibility to scan this e-mail transmission and any files
attached for computer viruses and other defects. PT Indosat Mega Media does not
accept liability for any loss or damage (whether direct, indirect,
consequential or economic) however caused, and whether by negligence or
otherwise, which may result directly or indirectly from this communication or
any files attached.

Kirim email ke