To: "balita anda" <balita-anda@balita-anda.com>
Sent: Tuesday, July 31, 2007 3:18 PM
Subject: [balita-anda] sharing dong...

Dear moms,

Anakku (Bunga Azalea, 22 bulan) susah sekali sikat gigi.
Kira2 baru sebulanan ini kejadiannya.
Padahal dari bayi gak pernah ada masalah sikat gigi. Pasrah aja...
Tapi 'ko ya sekarang setelah agak besar malah kesulitan menyikat giginya.
Padahal sudah dirayu, ganti odol dengan berbagai rasa, ganti sikat gigi yang lucu2 gambarnya dan yang lembut bulu sikatnya tapi dia tetap saja tidak mau sikat gigi. Kadang sesekali dia mau juga sikat gigi sendiri (itupun rayuannya dengan berbagai cara)
Ada yang pernah ngalamin hal ini gak ya ??????
Tolong kasih masukan ke aku gimana menyiasati agar dia mau sikat gigi.
Aku tunggu ya...

Thx a lot

---------------------------------
Get the free Yahoo! toolbar and rest assured with the added security of spyware protection.

The information transmitted is intended only for the person or the entity to
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material.
If you have received it by mistake please notify the sender by return e-mail
and delete this message including any of its attachments from your system. Any
use, review, reliance or dissemination of this message in whole or in part is
strictly prohibited. Please note that e-mails are susceptible to change. The
views expressed herein do not necessarily represent those of PT Astra
International Tbk and should not be construed as the views, offers or
acceptances of PT Astra International Tbk.