saya pernah lihat di club store scbd, merk pegeon dan piyu-piyu, beberapa
bulan lalu..

                      "Nilam Sari, DHL

                      Express -                To:       [EMAIL PROTECTED]

                      ID,JKT-CO"               cc:

                      <[EMAIL PROTECTED]        Subject:  [balita-anda] SIKAT GIGI
BATITA
                      om>

                      31/12/2003 08:11

                      AM

                      Please respond to

                      balita-anda

Selamat pagi Mams & Dads,

Dimana ya cari sikat gigi yang khusus buat batita yang cara pakainya
dimasukan ke jari ya ? saoalnya saya sudah coba beri sikat gigi yang
kecil tapi Felita ga mau juga malah geli dengan bulu sikatnya padahal
itu udah ukuran yang paling kecil. Apakah juga boleh diberi pasta gigi
yang khusus untuk batita dan aman jugakah kalo sampai tertelan ?

Thanks
Mama Felita

The information transmitted is intended only for the person or entity to
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
material.  Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
taking of any action in reliance upon, this information by persons or
entities other than the intended recipient is prohibited.   If you received
this in error, please contact the sender and delete the material from any
computer.