From: christine [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Tuesday, May 17, 2005 11:16 AM
To: balita-anda@balita-anda.com
Subject: [balita-anda] Paket wisata yang murah

Dear all Mom's and Dad's

Sorry kalau aku bertanya di luar jalur saat ini .... kira2 Mom's and Dad's
ada yang tau gak travel agents yang menawarkan paket tiket pesawat sudah
termasuk akomodasi yang murah di Jakarta untuk ke Malaysia..

Dan mohon maaf untuk yang tidak berkenan karna aku urgent sekali untuk info
yang satu ini.

Rgds

Christine

****************************************************************************************************
      The contents and any attachments of this electronic mail message are
confidential
and intended only for the named addresses. Dissemination, forwarding,
publication or
      other use of the message or attachments by unauthorized person is
strictly
prohibited. Unless stated to the contrary, any options expressed in this
message are
                     personal and may not be attributed to PT. Astra CMG Life.
                                       Visit us at http://www.astracmg.co.id