  From: Melvsari Octavia S
  To: balita-anda@balita-anda.com
  Sent: Friday, November 18, 2005 3:26 PM
  Subject: [balita-anda] Badan dikerik

  Dear moms and dads...
  aku mau pencerahannya,kalau badan kita sering dikerik ( dikerok menggunakan
balsam )apakah ada masalah ...? Dan juga saya pernah dengar kl balita ada juga
yg dikerok tapi menggunakan bawang merah...cmiiw.....kalau aku sering dikerok
terutama kl lagi pegel2( maklum kerja naik motor PP ,jarak sekitar 40 km
dech...)Khususnya mbak Intan Dima nich DR-nya BA.....
  Mohon maaf bila tdk berkenan...

  ^ Melvasari Octavia Situmorang ^
      PT.Datascrip
  Sales Administrator @ CKR