Dear Netter,

Anak saya perempuan, umur kurang lebih satu bulan, punya kebiasaan tidak mau
di bedong (dibungkus dengan selimut). Yang ingin saya tanyakan, adakah
dampak jika anak selalu dibedong atau sebaliknya tidak pernah dibedong ?
Orang-orang tua dulu bilang, jika anak tidak dibedong, maka bentuk kaki si
bayi kelak nanti tidak bagus (melengkung). Mungkin ada pengalaman di anatar
netter mengenai ini yang bisa share di sini ?

Terima kasih
Ayahnya Fia