Saya pernah sih dikasih tau teman, kalau susu formula nggak boleh direbus.
Tapi dari kecilnya si Ajie dan sampai sekarang, saya masih suka kalau buat puding,
bubur, kolak atau kue mesti aku campurin susu formula.
Dan alhamdulillah nggak ada dampak negatifnya sama Ajie ya ......
Cara mbak Mega juga boleh tuh, kan proses perebusannya  untuk men-tanakkan campuran
yang perlu dimasak dulu.

Atau ada rekan netter lain yang tau ya kenapa susu formula nggak boleh direbus ?

Thanks,
Ibunya Ajie