To:    [EMAIL PROTECTED]
cc:      (bcc: Yostika Melani)
Date:  06/18/2002 12:05 PM
From:  [EMAIL PROTECTED]
Subject:    RE: [balita-anda] BAGAIMANA MENGAJAR BAYI ANDA MEMBACA (end)

Terimakasih atas kiriman artikelnya.
Hari ini saya mencoba untuk membuat potongan2 karton dan mulai menulis
dengan memakai spidol merah. Cuma mungkin karena takut tulisannya nggak
konsisten, saya mencoba menulisnya dengan komputer. Karena printer yang ada
hitam putih, sehingga harus dioles lagi dengan spidol merah. Yang menjadi
pertanyaan, bisa nggak ya tulisannya memakai warna hitam ? Mungkin netter
yang lain ada yang sudah mencoba metode ini ?

Terima kasih

Edi

*******************Internet Email Confidentiality Footer*******************

Privileged/Confidential Information may be contained in this message.  If
you are not the addressee indicated in this message (or responsible for
delivery of the message to such person), you may not copy or deliver this
message to anyone. In such case, you should destroy this message and kindly
notify the sender by reply email. Please advise immediately if you or your
employer do not consent to Internet email for messages of this kind.
Opinions, conclusions and other information in this message that do not
relate to the official business of my firm shall be understood as neither
given nor endorsed by it.