2012/8/7 Petr Baudis <pa...@ucw.cz>:
>   Ahoj!

>   Aha, no tak tohle uloziste mame furt. :-) Dokonce se obcas vyuziva.
>
>   Ma to nekolik minusu:
>
>   - kolik lidi zna pristupove udaje? a maji je znat vsichni?
>   - je videt jen poslednich 200 fotek
>   - jeste jsem nenasel pohodlny zpusob, jak uploadovat - flickrfs mi
>     nikdy poradne nefungoval, nakonec to zvladnu vetsinou s postrem,
>     ale mam pri tom tendenci ponekud klit; mate nekdo nejaky workflow,
>     jak s minimalni namahou z lokalniho disku na flickr nauploadovat
>     novy set fotek? pokud ano, bylo by pekne ho mit na wiki...

Uloziste mame furt, ale uz jsme ho neprodlouzili, prave proto, ze si
kazdy nahraval ty fotky jinam, proto je videt jen tech 200 poslednich
fotek.
JInak mam pocit, ze pohodlne uploadovat se da primo pres ten web, ja
osobne jsem cpal fotky na flickr primo z aplikace kde je upravuju a
tusim ze tam maji i nejaky pythonovsky uploadery.