V Nedeľa, 7. október 2012 o 19:39 +0200, Petr Baudis napísal(a):
>   Mel bych dve otazky:
>
>   (i) Je umysl, ze se tam ted neda registrovat?

Nebol to úmysel. Keďže tam boli fotky ľudí, ktorí nechceli fotky na
internetoch, tak som to zmazal a dal znova a nenastavil.

Registrácia by už snáď mala fungovať.

Po registrácií je vhodné si prejsť nastavenie (a asi by bolo milé
nastaviť, že download a hlavne videí) môžu všetci:
http://nat.brmlab.cz/phtagr/options/import )

>   (ii) Jak je to s bulk uploadem souboru? Ale to mozna zjisti ve chvili,
> kdy se tam zaregistruji...

Tri možnosti:
1. zip (neskúšal som)
2. webdav (pripojíme si http://nat.brmlab.cz/phtagr/webdav  nahráme tam)
3. sftp (do adresára nám prideleného v /data/mirror/phtagr/users (ten,
čo funguje cez webdav), prípadne inde, ale to musí povoliť admin)

potom si vlezieme do dashboardu do media files
(http://nat.brmlab.cz/phtagr/browser/index/), označíme súbory a dáme
import - a tým sa dostanú na hlavnú stránku.

Podrobnejšie návody inokedy.

Stevko