Ahoj!

On Sun, Oct 07, 2012 at 05:52:39PM +0200, Stevko wrote:
> Za posledný týždeň som prešiel niekoľko programov, ktoré by mali vyrábať
> webovú galériu, kde by sme si mohli ukladať fotky a kratšie videá z akcií
> (tak,
> aby sme sa nemuseli spoliehať na tretie strany).

  Diky moc za to!

> http://nat.brmlab.cz/phtagr/ (ten sa mi páči viac - skúste si všetko, čo
> sa dá).

  Vzhledove se mi libi. Nejsem si jisty, jestli vadi absence podpory
alb, kdyz existuji kategorie a pro kazdou akci/tema muze byt vlastni
(nebo vlastni tag).

  Mel bych dve otazky:

  (i) Je umysl, ze se tam ted neda registrovat?

  (ii) Jak je to s bulk uploadem souboru? Ale to mozna zjisti ve chvili,
kdy se tam zaregistruji...

                                Petr "Pasky" Baudis