Ahoj, to zni zajimave.

Skoda jen ze to ma takovy polovicaty mista pro pripajeni I/O. Odhaduji, ze to
bude dost poruchovy. Navic to jeste pozlatili, coz pri pajeni s cinem udajne
vytvori nejakou krehkou intermetalickou slitinu. No co, stejne je to cely
pajeny bezolovnate, takze spolehlivost nebude kdovijak uzasna.

Asi si jich nekolik vezmu. Jeste to promyslim, ten modul s gyroskopy by se
taky hodil koukam, ze nabizeli i nejakou kameru.

Nevis nahodou jak se lisi v odberu proudu 256 MB verze oproti 512 MB?

David