> Ad velikost: ty 4x4cm jsem myslel jako velikost toho GPS/MEMS modulu.
> Predpokladal jsem, ze bude jasny na prvni pohled, ze velikost samotny Arie G
> 25 bude o neco vetsi, protoze ti tam chybi ty konektory. Divim se, ze s tim
> mas takovej problem - ukaz mi nejakou srovnatelnou desticku. Tady mas
> moznost si to osadit jak chces - bud vpichnout do socketu, ten pripajet na

On pro to existuje socket? To by mohlo byt reseni, v tomhle pripade by mohl
byt mechanicky kontakt s pozlacenymi ploskami spolehlivejsi nez pajeni....

> Ad pameti: to byla chyba pri vyrobe. Ten problem uz vyresili v dalsich
> destickach, v tech starsich by to meli mit opraveny pred odeslanim. Uprimne
> nevim, ktera verze by se k nam dostala, ale timhle se trapit nemusis. Proste
> dostanes funkcni hotovej vyrobek. Kdyz ti to prijde tak vrcholne amatersky,
> tak mi rekni, jak bys to resil ty - vyhodil celou varku?

Hele proc ten konfrontacni ton? Ja nad tim jen uvazuju. Nemuseli vyhazovat
varku, mohli to treba dat se slevou. Ale to je jedno. To, ze se jim to vubec
stalo ukazuje, ze to nedostatecne testovali. Z obrazku to vypada jako by
RAMce privadeli napajeni moc dlouhym spojem, tak tam pak museli tahat drat.

Taky mi prijde ze na te desce je podezrele malo blokovacich kondenzatoru
(pokud tedy nejsou z druhe strany).