Ahoj!

On Sat, Sep 01, 2012 at 05:40:52PM +0200, Dominik Táborský wrote:
> BTW: vsiml sis BeeBoardu? Podoba se to Arduinu, akorat se to kodi normalne v
> Cecku... Co ty na to? Ve Wiring jsem nikdy nekodil, tak to neumim srovnat...

  Podle jejich webu se by default programy na BeeBoard take kodi ve
Wiringu.

  (A samozrejme na Arduino muzes klidne psat v Ccku presne stejne jako
na jakoukoliv jinou ATMega328. Jinak Wiring je jen pomocna vrstva nad
tim, kterou muzes prakticky libovolne s Cckovymi ATMega idiomy mixovat;
staci se podivat na skoro libovolnou Arduino knihovnu. :)

                                Petr "Pasky" Baudis