On Tue, May 21, 2013 at 12:59:44PM +0200, Peter Boráros wrote:
> Preco je potrebny redundantny organ, ked o tom moze rozhodovat rada, podla
> jednoducheho protokolu.

Presne proto se grantova komise nelibila i mne a proti tomu navrhu jsem
byl - valna hromada ale novy organ schvalila a od te doby _nemel sanci_
prokazat, zda je teda funkcni nebo ne, kvuli necinnosti rady (na kteru
byste radi rozdelovani penez na projekty prevedli - opravdu to pomuze?
:).

Kdyz uz tedy (proti memu puvodnimu nazoru) tu grantovou komisi jednou
mame, prijde mi trochu hloupe ji zase jen tak zrusit jen proto, ze jsme
se jinak vyspali a celkova nalada se zmenila.

Chcete-li takovy bod na program VH pridat, nic (krome souhlasu VH) tomu
asi nebrani. Jeste mene moudre mi ale prijde toto resit jen nekolik
hodin pred valnou hromadou a primo na ni, tedy bez klidne diskuse a
rozmyslu, kdyz jsme jiz radu tydnu predem cleny vyzyvali, aby predlozili
sve pripadne navrhy.

--
                                Petr "Pasky" Baudis
        For every complex problem there is an answer that is clear,