Ahoj,
já se omlouvam, ale prave jsem se dovedel, ze dnes musim zustata a neprijdu.
Pro me osobne je nejdulezitejsi moznost hlasovat v nepritomnosti na zaklade
plne moci. Co se tyka GK, tak si myslim, ze to je pro nas kanon na vrabce a
spousta lidi si  stejne dela projekty za sve. Navic myslim, ze GK je pro
orgaizaci o 200 lidech a vic.

Lui

21. 5. 2013 v 15:29, Jan Svec: