Ahoj!

On Thu, Oct 03, 2013 at 08:35:03PM +0200, niekt0 wrote:
> mne osobne sa napad paci, dalsi maly krocik k ovladnutiu sveta.
> Zonu ticha by som uvital, to je vec ktora mi brmlabe citelne chyba.
> 1250 mesacne je pre nas momentalne prijatelna ciastka
> (aj ked spravodlivejsie by boli platit 1500, maly sklad vedla
> by si asi nevyuzival), a uz dlhsie mame v plane anektovat ten skladik.

  Klidne se muzeme dohodnout i tak. ;-)

> Trochu sa bojim elementu Jam, je tazko predvidatelny a v lubovolnej
> situacii sa neprestava snazit o vlastne financne prilepsenie.
> Ak by sa zrazu rozhodol ze miestnost potrebuje nutne prenajat niekomu inemu,
> namaha ktoru by sme dali do stahovania (a pripadnej rekonstrukcie)
> priestorov by mohla byt demotivujuca.

  Jedna vec, ktera mne na tom prave laka, je ta, ze i nabytek by
obstaral jam, takze kdyby se neco stehovalo, tak stejne jen drobnosti,
a proste je to celkove snadna operace.

  Do zvelebovani bych investoval jen nejnutnejsi usili, prave proto, ze
panem tech prostor zustava technicky Jam (a sam mi neslibil, ze bychom
tam meli zustat "nafurt").

--
                                Petr "Pasky" Baudis
        If I had more time, I would have written you a shorter