Chlapci, chlapci, vy mate ale energie na kokotiny. At prosim rada zvazi
navrh o placeni tohohle prostoru a jestli to projde, tak to budeme vyuzivat
a bude to prevazne na klidne zalezitosti, a jestli u toho nekdo usne, tak
at si to uzije! Nesmi samozrejme chrapat :) Co na to predseda a rada?

A souhlasim, ze je nutny, aby tam bylo teplo a prijemny vzduch.

Dan

Dan