Ahoj!

On Tue, Oct 08, 2013 at 06:36:36PM +0200, Petr Baudis wrote:
>   P.P.P.S.: Tohle plati, pokud by rada tu moznost podporila, coz se ted
> zda byt spis nepravdepodobne, uvidime vecer.  Jinak je to o tom, zda by
> o tu moznost stali jeste dalsi jednotlivi brmlabaci, abychom se dohodli
> mimo oficialni struktury. :)

  Rada se rozhodla, ze brmlab na silentlab prispivat nebude. Jedna
se tedy o to, zda se nas najde dost, kteri bychom se na to slozili
individualne.

  Ja bych to bral jako urcitou svoji pracovnu a jsem ochoten davat
1100Kc/mesic, dame dohromady zbylych 1100Kc/mesic? Chcete-li moznost
prace v silentlabu mit a prispivat na ni, napiste (idealne do 1-2 dnu),
kolik; radeji primo mne, at uz nespamujeme mailing list.

  Diky,

--
                                Petr "Pasky" Baudis
        If I had more time, I would have written you a shorter