BrmBrm,

situace ohledně ztracené kasičky mě velmi tíží. Hlavně v tom směru že
podobné "náhody" jsou nebezpečné spíše než z hlediska financí tak z
hlediska rozrušování komunity jako takové.Zaplať pánbůh jsem se krátce po
řešení neztracené Weller mikro páječky rozhodl "nelegálně a bez souhlasu"
pokrýt cástečně prostor BrmLabu dvojicí kamer a to i s vědomím perzekucí
ze strany rady a některých členů za monitoring bez souhlasu. Bohužel je to
ale obrovské množství záznamu k prostudování. Dnes jsem si stáhl data a
sbírám psychických sil abych je prošel.

Pokud si někdo čirou shodou náhod kasičku vypůjčil a zapomněl na to tak
prosím o její navrácení do příštího meetup-u.Pokud se tak nestane, závěr
vyplývající ze záznamu zveřejním a oficiálně požádám radu aby s tímto
materiálem zahájila oficiální kroky. Za předpokladu že se kasička
"zázračně" vrátí jsem ochoten zachovat za jistých pravidel anonymitu
dotyčné/ho.

Děkuji všem za pozornost

TomSuch