Zareaguju v odpovedi na Radovanuv mail, ne proto ze bych na nej nutne
navazoval, ale vic proto, ze mi zatim prisel jako nejhodnotnejsi ze
vsech reakci a tudiz bych byl rad aby ste si jej vsichni precetli,
klidne i vickrat.

Zaroven bych chtel podekovat ze vsechny dalsi reakce a za zajimavou
diskuzi, ktere ste v ruznych podobach zucastnili. Potvrdila mi nektere
domenky jak o tematu tak konkretnich osobach, kazdy kdo se projevil se
projevil jak umel. A pridam nekolik pismenek svych, snad nejaky smysl
obsahujicich a trochu objasnujicich muj uvodni email.

Nemyslim si ze by brmlab byl "klubem nadrzenych uslintanych hulvatu" ci
jak to nekde padlo. Fakt, ze to tak muze pusobit je prave tim
neprirozenym nedostatkem zapojeni zen. Sme uchylove a sprostaci podobne
jako bysme byli i mimo brmlab, jen v tom brmlabu si toho vice vsimneme,
protoze ve chvili kdy se v brmlabu objevi zena zpozornime. To je ale v
situaci kdy zena prijde do prevazne muzskeho kolektivu normalni a deje
se to vsude. Kdyby bylo zapojeni zen bezne, tak nam na tom neprijde nic
zvlastniho a i prostredi bude mirne jine (ja si myslim ze i lepsi).
Zaroven ale i chapu ze nekomu brmlab jako azyl kde se schovaji pred
svetem a zivotem vyhovuje. Sam pred sebou a vlastnim zivotem se presto
neschova.

Vetsina z nas jsou muzi, kteri se umi pekne ztrapnit v pritomnosti zeny,
zvlast pokud ji povazujeme za atraktivni. Zeny to maji podobne. Ti
sikovnejsi z nas umi toho stejneho stresu, ktery jedny z nas srazi na
kolena, vyuzit k tomu ze je takova predstava donuti k lepsimu vykonu.
Podobne jako kdyz si mate stoupnout pred dav lidi a neco odprednaset a
nebyt pri tom nudny a trapny.

Predpokladam ze se shodneme, ze jedno z pozitiv brmlabu je ruznorodost
lidi kteri se tu potkavaji. Vetsina z vas jsou skveli lide, ne vsichni
jsou dokonali, proto potrebujeme ty ostatni a vetsina z nas je natolik
socialne inteligentni ze spolu dokaze minimalne koexistovat v jednom
casoprostoru a dle potreby se doplnovat, coz je skvele.

Nejsem priznivcem ani negativni, ani pozitivni diskriminace jakyhkoli
skupin, presto si vsak myslim ze zenske videni sveta, vedome si plynuti
a kontinuity casu, do zivota muzu patri a obohacuje je, dava smysl
jejich konani a proto je zdrave a prirozene je do nekterych aktivit
zapojit. Jsem presvedcen ze by v brmlabu melo byt tohoto videni vice,
tedy bylo by dobre toto nejak podporit pujde-li to. Presnou predstavu
jak to udelat nemam, hledam, nasloucham. Mozna nenajdu. Probehla diskuze
lecos posunula a jeste asi posune, snad spravnym smerem. Vidim v tom
prilezitost pro rozsireni zaberu aktivit, socialne zdravejsi a
prirozenejsi prostredi.

A pamatujte ze po bource se lepe dycha

ruza

--