Zensky maj podle myho trochu jiny mysleni, aspon typicky. Min logiky, aspon
v tom matematickym slova smyslu, vsak logiku i matematiku tvorili prevazne
muzi.  Na druhou stranu vic intuice, rekl bych i radove vyssi mira socialni
inteligence, asi i vic empatie, mozna nejaky celostnejsi mysleni.  To taky
nejsou veci k zahozeni.  'Zenska logika' neni beze smyslu, jenom funguje
jinak.  Samozrejme jenom typicky -- odchylky na druhou strany i extremy jsou
bezny.  Snazim se predstavit, jak by vypadaly pocitace, kdyby je vymyslely
zeny -- asi by tam nebylo tolik striktnosti a definovanosti.

Ale pamatuju se, jak kdyz jsme meli prvni c64, klofal jsem nejakej kod, mama
sedela za mnou, koukala mi pres rameno, porad mi to nefungovalo a aniz by
tomu rozumela, rikala, ze mi tam chybi hvezdicka nebo co to tenkrat bylo.
Samozrejme jsem tomu neveril a o hodinu pozdejc jsem zjistil, ze to byla
opravdu ta chyba.  To je ta intuice.

Kdyz uz se bavime o stereotypech, stereotyp geeka, autisty, ktery se neumi
bavit s holkama a nikdy zadnou nemel, je taky docela rozsireny :-)

Co se tyce brmlabu, moje draha nekolikrat zminovala, ze by se u vas se mnou
nekdy zastavila -- ale je tam strach, ze by nicemu nerozumela a pusobila
hloupe.  Coz myslim neni problem jenom zenskejch a proto jsem chtel
podekovat za ochotu a trpelivost, kterou s nama non-geekama jakehokoliv
pohlavi mate.  Vzdycky, kdyz jsem se ptal na nejakou z vaseho pohledu mozna
trivialitu, nasel se nakonec nekdo, kdo mi ji trpelive vysvetlil.  To taky
neni spatny.  Nejsem uplne stoprocentni lama, ale i pro mne je vetsina z vas
nekde v dalekem vesmiru (v nejlepsim, obdivu-hodnem, slova smyslu), coz
teprv pro typickou zenu.  Takze ta trpelivost je asi nejlepsi cesta.
Protoze clovek nikdy nevi, kdy mu ta 'jina logika' nebo 'jinej pohled' muze
pomoct.

Tue, Sep 09, 2014 at 10:29:18AM +0200, Rado1 pise:
> Sice neviem, ako to vyzera v brmlabe, ale viem si to predstavit, pretoze
> som bol dlhe roky ako vacsina z vas. Sposob zivota primarne v tlupe
> technologicky zameranych ludi so schopnostou normalnej komunikacie so
> zenami blizkou nule. Zeny sa so mnou/nami nechceli bavit tym viac, cim viac
> sme sa o to snazili.
>
> Zakladny problem je, ze beriete zenu ako iny zivocisny druh. Bud nimi
> opovrhujete, predpokladate nizsie schopnosti alebo zasa naopak ich
> zbozstujete, staviate na piedestal, behate okolo ako psici, len aby
> ste stihli otvorit dvere (casto mylene s galantnostou).

> [...]

     (honza sipek) * klokanek (zavinac) eldar.cz * ICQ#281 154 266
        skype: brouci.tykadylko  jabber: klokanek (zavinac) jabber.cz
                        tel.: +420 776 817 817
klokankova homepage >------------------------> http://eldar.cz/kangaroo