Od: George Blackhead <blackh...@blackhead.cz>
Komu: 'Brmlab: Hackerspace Prague (main discussion)' <brmlab@brmlab.cz>
Datum: 9. 9. 2014 16:35:43
Předmět: Re: [Brmlab] Where Are the Women in Makerspaces? | MAKE

"

Brm

Vitam opet diskuzi na tohle tema. Vsechno jsem to precetl a chtel bych:

(TLDR: Lennonka+; Rado1+++; Ax+; Mrkva+; Jarda+; Sachy+/-; zaver uplne dole)

Ø       Podekovat Lennonce:

I kdyz nektere veci nejsou tak cernobile, v zasade jsi uhodila na hlavicku.
Nekteri brmlabaci se opravdu chovat neumeji. A tolerovat jim to nehodlam.
Ale jak to resit? Konstruktivne? To musi oni sami pochopit, ze je to
nevhodne, at uz si o tom sami mysli cokoli (treba ze je to vtipne). Doufam
ze se proti takovemu jednani vzdy nekdo ohradi.

Jen nikdy nespolehej na "nadsamice". I pokud by doslo na skutecne fyzicke
pomereni sil, ani prima prohra by nektere testosteronove nadsence neprimela
pochopit ze zena muze mit navrch.

Ale nemusis nam vsem tak srdceryvne vysvetlovat, jak tezke to nektere
(mnoho?) zeny maji. Ne ze by to nebylo dobre, obcas to pripomenout, ale
vetsina samcu to proste nechce videt. Povazuji to jen za projev "opravdove"
slabosti a tudiz za neco meneceneho. Jak napsal Max o "manualu na
vybreceni", proste to zni prilis ubrecene na to, aby to bralo vazne sirsi
publikum. Vim ze je nemozne psat o citlivych vecech bez emoci, ale staci to
jen trochu filtrovat...

Moji podporu ale mas.