> připoměl bych dvě slečny, co nechodí do brmlabu kvůli bluebearovým výrokům o
> děvkách
>
> Jakub Friedl

Ahoj,

tohle pisu fakt nerad, ale nechci, aby byla moje pamatka jeste
cernejsi, nez je nezbytne nutne. Pro pripad, ze nekdo v budoucnu cte
tuto diskusi, presne popisu, o co slo, at si budouci ctenar nemysli,
ze jsem sexisticke hovado. Zkuseni clenove to vedi, takze to nemusi
cist.

Pro ucely historickeho zaznamu:

Muj "vyrok o devkach" se vubec netykal zadnych divek, neslo v nem o
sex, slo o citat ze serialu. Spocival v tomto (stalo se zhruba pred
rokem):

Probihala hadka o to, jestli ma byt biolab dole nebo zustat v
puvodnich (velmi malych a hygienicky osidnych) prostorach. Tato hadka
se zopakovala nekolikrat s prestavkou zhruba jednoho tydne, protoze
Kyknos neustale tvrdil, ze mu tam nekdo (obvykle Pinky) znici
experimenty, a periodicky jsme ho s Mrkvou asi ctyrikrat uchlacholili,
aby se za tyden znovu vratil s tim, ze takovy biolab nechce a nebude v
nem pracovat. Pri jedne z techto prilezitosti (nevim, pri kolikate),
jsem pravil, ze "holt si budes muset, kyknosi, udelat vlastni biolab.
S blackjackem a devkama." Pravdepodobne jsem to rekl i na IRC, dost
mozna jsem to nastavil i jako topic.

Tento vyrok vsak rozhodne neznamenal, ze bych kyknosovy
spolupracovnice (ktere neznam) povazoval za devky. Slo o citat ze
serialu Futurama, kde hlavni hrdina Bender mnohokrat pouziva vyrok
"Udelam si vlastni [bar/klub/knihovnu...]! S blackjackem a devkama!" a
vztahuje to na ruzne objekty. Vubec me nenapadlo, ze kyknos tento
serial nezna, v hackerskych kruzich patri k zakladnimu vzdelani stejne
jako IT Crowd nebo Monty Python.

Kyknos na to v prvni chvili nereagoval nijak ostre, a teprve postupne
to opakoval se stale rostoucim hnevem a obvinovanim. Pokazde jsem mu
vysvetlil, o co slo a omluvil se, ale nepomohlo to; kyknos se zhruba s
periodou jednoho tydne vracel k tomuto problemu a budto zadal dalsi
omluvy (vcetne omluvy tem divkam, na ktere mi ale nedal kontakt), nebo
me proste jen obvinoval, ze jsem to rekl.

Kyknos toto opakuje periodicky uz **CELY ROK**, prestoze jsem se
snazil ho uchlacholit, vcetne toho, ze jsem omluvu dal do topicu IRC
(kde nevydrzela, ale s tim nemuzu nic delat). Kontakt na divky, o
kterych kyknos tvrdi, ze jsem je urazil, stale nemam, takze jim nemohu
omluvu poslat.

Nemohu tedy situaci absolutne nijak napravit a pripada mi, ze Kyknos
se rozhodl, ze me za to bude trestat, dokud nechcipnu nebo dokud ho
nezabiju. Na Facebooku me dvakrat osocil v nesouvisejici diskusi; toto
je treti pripad, kdy to vytahl v diskusi, ktera se toho prakticky
vubec netykala.

Tolik fakta. Lze dohledat v archivech IRC, pokud je nekdo ma.

Muj *soukromy nazor* (nikoli uz fakt) je, ze zadnou divku tento citat
nemohl odpudit, protoze znalost Futuramy je mezi geeky opravdu velika
a i bez ni by bylo potreba znacne davky paranoidni fantazie, aby to
nejaka divka vztahla na sebe. Proc to Kyknos porad a porad vytahuje a
jak na to vubec prisel, je mi zahadou a prijde mi, ze vnitrek
kyknosovy hlavy je sakra divne a pokrivene misto. Je mi to lito,
protoze Kyknos patril mezi me nejlepsi kamarady a ted provozuje neco,
co bych z fleku nazval kybersikanou.

J.D.

----
Hey, hey, everybody / We've got something to say
We may seem as different / As the night is from day
But you look a little deeper / And you will see
That I'm just like you / And you're just like me...
    -- Equestria Girls, "Cafeteria Song / Helping Twilight Win the Crown"