Tak a dostavame se uz nekam zcela jinam.
Mam kolem sebe hromadu gay kamaradu.
To ale neznamena ze jsem z “pride parade” nejak nadseny.
Kdyby pride parade byla o tom, ze kazdy vyrazi do ulice v tom v cem chodi do
prace s transparentem upozornujicim na “vydelavam slusne, mam staleho partnera,
proc nemuzu adoptovat” tak by to k necemu bylo - ale vypadat pri tom jako Lady
Gaga? Takovemu cloveku bych to dite taky nedal, a ne proto ze je gay, ale ze se
chova jako nesvepravne cosi.

A jaka “pride” by v tom mela vubec byt? Proc by mel nekdo byt hrdy na to ze je
gay? Znamena to, ze ja mam byt hrdy na to ze gay nejsem? Ani jedno neni duvod k
hrdosti, stejne jako to neni duvod k diskriminaci - ale o tom “pride” neni.

Tak a ted budu opet za homofoba :)

Howgh

Zviratko