"vnímáme jako slabší, což akorát vyvolává napětí a další spory. Jsou lidi
co "se s tím neserou" a prostě občas pošlou do vzduchu nějakou urážku
která třeba i na první pohled zní vtipně. A když to schytá nějaký
"normální člověk" všichni to vezmou normálně. Problém nastane když to
schytá nějaký člen "chráněné skupiny". Pak dotyčný získá nálepku
homofoba, sexisty, komunisty, rasisty... podle toho do jaké skupiny se
zrovna strefil. Přitom dotyčný "to prostě jen neodhadl" a ani nechtěl
nějak ublížit."

Tak že jediný normální lidí jsou heterosexuální bilé můži?  Když Daemon
říka, že jsem teplý, nikdy jsem se neurazil protože patřim do skupin tvech
"normální lid.  Ale ne všechní lidí jsou tzv. normální, a kdyby byl nějaký
teplý chlap v okoli, tak by se citil zle ztoho, že tady v brmlabu děla se
legrace ze teplošů.  To není dobrý, protože přece nechceme aby kdokoliv v
brmlabu se citil zle.  Brmlab není pro tvoje tzv. normální ale je taky pro
tvoje tzn. nenormální chraněné zkupiny.

Tim