On Wed, Sep 09, 2015 at 09:15:51PM +0200, Timothy Hobbs wrote:
> [...]
> Důvodem pro vyloučení je:
> a. neplacení členských pří
> spěvků,
> b. hrubé porušení těchto stanov,
> c. opakovaná výstraha za porušení stanov,
> d.poškození dobré pověsti
> spolku
> ----
>
> Tady něco chybí. Máme "b. hrubé porušení těchto stanov," ale pokud jsem něco
> nepřehlédl, ty stanovy nestanovují žádné podmínky pro dobré chování. Podle
> toho seznamu by člověk mohl krást z brmskladu nebo se chovat jako násilný
> rasista a stále by nebyl vyloučitelný/á.

To  je  nedefinovateľné,  myslím,  že  to  nie  je  moc  dobré  mať  v
staovách. Ani neviem, čo si pod tým predstaviť.

> f. protizákonná činnost v rámci brmlabu

Napríklad „obcházení účinných technických prostředků ochrany práv“?

> g. násilná protizákonná činnost i mimo brmlab

Obidve predchádzajúce  veci sa  dajú strčiť pod  poškodzovanie povesti
(pridal by som poškodzovanie dobrého mena  spolku alebo tak nejak – je
to to isté, ale lepšie to znie)

> h. hrubé rasistické či sexistické projevy vůči jinému členovi či
> návštěvníkovi

Súhlasím  s tým,  že by  niečo také  mohlo byť  dôvodom na  vylúčenie.
Chcelo by to právnicky naformulovať.

Trochu mi to pripomenulo niečo, čo bolo v materiáloch k jednej konferencii:

[Refrain]  from any  sort of  harassment or  discrimination (based  on
ethnic   background,   religion,   gender,  sexuality,   body   shape,
disability,  geographic  location,  sports team,  preferred  operating
system, or anything else for that matter)

Stevko

--
"Lithium is no longer available on credit."- Earl Mac Rauch