Kde se tomu dava palec nahoru?

From: Brmlab [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz] On Behalf Of Jan Vojíř
Sent: Wednesday, September 09, 2015 10:08 PM
To: Brmlab: Hackerspace Prague (main discussion)
Subject: Re: [Brmlab] Narvh novych Stanov

Chodit po spickach a radeji se o nicem nemluvit.

Protoze by to mohlo nekoho diskriminovat a to dekuji nechci,

to mam denne osm hodin.

On 09/09/2015 09:42 PM, Stevko wrote:

> Súhlasím  s tým,  že by  niečo také  mohlo byť  dôvodom na  vylúčenie.
> Chcelo by to právnicky naformulovať.
>
> Trochu mi to pripomenulo niečo, čo bolo v materiáloch k jednej konferencii:
>
> [Refrain]  from any  sort of  harassment or  discrimination (based  on
> ethnic   background,   religion,   gender,  sexuality,   body   shape,
> disability,  geographic  location,  sports team,  preferred  operating
> system, or anything else for that matter)
>
> Stevko

Popravde, s timhle bodem bych mel asi nejvetsi problem, a nejen proto ze
za tohle se da schovat leccos. Vazne nechci aby brmlab dopadl jako
(napriklad) Mozilla (https://en.wikipedia.org/wiki/Brendan_Eich).