@ pasky ... jo jo za 500 korun mesacne si kancelariu v centre Prahy fakt
nenajdes

ale tu sa jedna aj o pristup k vybaveniu a k inym clenom Brmlabu
a ked uz nieco hackuju tak nech to zostane v komunite "hackingu" otvorene
a nie ze tam niekdo nieco bastli a ked sa opytas ze co to je tak ti niekdo
odpovie ze to je super tajne a ze ti nemoze povedat
a pozera na teba ako ze mu chces zozrat veceru

brmlabu sa momentalne moc nevenujem mam dost prace zo svojou firmou a
zivotom
ale napriklad keby aspon "industries" kupili nejake vybavenie do dielne
eventuelne nechali nieco opravit ... neviem
mozno sa to deje akorat to nevidim kedze sa tam objavim 1-2X do mesiaca max

be good
Sargon