Zdar

Me osobne vic vadi to, ze nekdo v Brm "obsadi" misto u stolu svym NTB a i kdyz
tam nejakou dobu nesedi, doazaduje se uvolneni mista, kdyz zrovna prijde.
Proste kdyz tam nejsi, tak nesedis. Tak by to melo platit. Ale neplati.

To ze nekdo v Brm dela komercni aktivity neni na skodu. A to nerikam jenom
proto, ze jsem se nejednou ucastnil jako najmuta pracovni sila, tedy byl jsem
za to zaplacen...

Proste mi tenhle pristup neprijde skodlivy komunite.

Samozrejme, druha vec je to, ze se pomoci rozdelanych projektu obsadi nejake
ulozne misto. A zrovna v pripade komercnich projektu to muze byt docela velky
objem...

Viz. v ruznych casovych usecich JaegerTap, jeleni a cigara...

To ze tam nekdo chce pachat neco velkyho, klidne. Ale v pripade Deamonovcu by
asi nebylo spatne aby tam ty polotovary dlouhodobe nehnizdily, nekdy je toho
opradu moc.

BH