@ tomsuch
1 - ono niekedy to na cloveka dolahne az casom ... viem o com Niekt0 hovori
a sam to clovek fakt nema chut riesit
2 - toto radsej nebudem komentovat
3 - brmlabak ked chce zarobit by mal dojst do vasej kancelarie nie do
brmlabu ( co je imo trosku v rozpore aj pravne ... napr. ked sa tomu
"brigadnikovi" nieco stane kdo je za to zodpovedny)
4 - tome je ta ponorka niekde zdokumentovana na wiki ako ofiko brmlabi
projekt ? nejak to neviem najst ...