Zdravím,

tl;dr: souhlasím s obsahem Barney principů (e-mail v 16:09). Souhlasim s
PB - je potřeba to doladit, posílám níže konkrétní připomínky. Máme
nějaký roadmap ?

Osobně bych viděl taktéž perzekuci pouze při absenci kontrol "sám po
sobě." Večerní last-check by měl být pouze metodika která přesune brm z
pozice FAIL-DEADLY do FAIL-SAFE. Navrhuji, že zanedbání večerní
preventivní kontroly by bylo bez perzekucí. Checklist je dle mne taktéž
nutnost, nikdo v brmu nemůže mít detailní vhled do veškeré brmí
infrastruktury.

Nemyslím si, že nutně musí být večerní kontrola při odchodu, všimnul
jsem si, že v brmu nastává po většinu dnů okamžik, kdy už se život
odehrává víceméně v socroomu, čili zbytek místností již může být
checknut. Ideální by bylo případně udělat entry, že něco bylo checknuto.
Od člověka, co kontroluje bych samozřejmě nevyžadoval žádnou aktivitu
krom záchrany kritické infrastruktury - tzn. vypnout pájku která
podpaluje brm, mrdníku u pájky si nevšímat, při ochotě ho zaznamenat do
logu.

Jako nejnutější (a stěžejní) bod vidím osvojit brmlabáky skill po sobě
kontrolovat, je to alfou a omegou toho, že i když se něco posere, je to
včas napraveno. V případě, když se vyhodí mrazák tak je to celkem
vpohodě, pokud po třech hodinách dojde opět k nahození, to samé v
případě toho, když se nechá běžet pájka (asi to není úplně sluníčkové,
ale kdyby to tam začalo chytat, tak tam pořád je člověk, který to může
hasit, když člověk zmizí tak nikdo neví že je pájka v chodu),
vzduchovátko rybyček taktéž. V případě, když jednou za uherský rok každý
brmlabák něco zapomene tak při dejme tomu 30 aktivních členech to máme
10 incidentů ročně, tzn. v průměru méně než jeden zásah "kontrolní
kontroly" za měsíc.