* niekt0 <nie...@hysteria.sk> [2018-03-26 13:46:36 +0200]:

Seriu si mozeme lubovolne vybrat (ale musi ist po jednej za sebou).

Existujuce brm kody by som neriesil, su nekonzistentne, neaktualne,
bude to chciet komplet preskladnit (okrem chemlabu).

Cisla od nuly som navrhol preto, ze sa mi zdalo jednoduche to pripadne zadavat
rucne (3 alebo 4 cisla vs. 7 pre plny kod), niejak zvlast ale na tom netrvam.

Souhlasím že současný skladový systém je nutné celý zinventarizovat.
Pokud nemáme smazat celou databázi a ignorovat všechny staré brmkódy tak
bych považoval za vhodnější nekolizní přístup.

Mám za to že alespoň u některých předmětů jsou validní brmkódy a v
databázi (sklad) jsou údaje o tom kdo daný předmět vlastní nebo jiné
užitečné doplňkové údaje.

Právě se pokouším skladovou aplikaci u sebe rozjet, pokud se to podaří a
zároveň se dost rychle "naučím" PHP tak bych ji udělal revizi tak aby
bylo možné dělat inventarizaci. (souhlas?)

Mé zkušenosti se zadáváním "dlouhých" barcode z chemlabu jsou takové, že
ve chvíli kdy si člověk zvykne na "prefix" tak je rozdíl zanedbatelný.
Navíc v chemlabím systému funguje "hledání ve všech položkách", kde pak
prefix barkódu pomůže tomu aby se zobrazili prakticky jen hledané položky.

Btw, chemlabí systém zadávání barkódů je udělán tak že se zadává i
poslední číslice (s kontrolním součtem) a následně se kontroluje jestli
je zadaný kód validní. Odhalilo mi to spoustu bugů v zadávání! Je na
nabízených rolích s barkódy všech 8 číslic? Současný brmsklad toto
neumožňuje a osobně jsem narazil na několik duplicitních a několik
špatně zadaných čísel (nezanedbatelně málo).

Chceme nadále používat naši aplikaci pro Brmlaskad?

Máme nějakou lepší nahradu za ní?

Jsem za to baródy nezadávat ručně, pokud možno vůbec a nikdy, pokud je
to jen možné.

n.

On Mon, Mar 26, 2018 at 01:22:39PM +0200, Pinky wrote:
* niekt0 <nie...@hysteria.sk> [2018-03-26 12:57:47 +0200]:

>Dakujem, presne taketo veci ma trapili.
>
>Suhlasim s pinkym ze rucne skenovanie/naskladnovanie moze produkovat nejake
>chyby. (ale stale by sa mi pacilo aby bolo mozne to robit aj rucne)
>Rozdiel medzi stitkami iba s cislami a aj ciarovym kodom uz je zanedbatelny.
>
>S tym ean-8 ste ok? Predtym tam bol aj napis brm, teraz to bude vyzerat nejak
>takto: https://en.wikipedia.org/wiki/EAN-8

Pokud nás 10k štítků vyjde na 1 kKč tak bych do toho šel, mám k tomu
následující:

* prvních cca 1000 kodů bude kolidovat s existujícími barkódy -> vyhodit?
* Chemlab používá EAN-8 1200000x - 1299999x (x - hecksum digit)
* osvědčilo se mi mít nenulový "prefix", pak to (pravděšpodobně) nekoliduje s
ničím dalším.

Nejsme schopni zajistit štítky začínající až někde výš?