Zbývá tu řada konstant jež je třeba definovat:

typ: ean-8
rozměr 50x30
- materiál ? byly zde v průběhu časů požadavky na plastový štítek, barevný
štítek, dokonce hliníkový štítek
- chápu správně potřebný počet jako 10tis ks ?
- kde začíná řada (píšeš o prefixu 1300 ale pro sklady se doporučoval
prefix jiný protože to nezasahuje do národních řad (první dvě čísla jsou
totiž země původu))
- jak velký má být kód a jak etiketa ?
(to že pod kódem chcem i jeho číselnou reprezentaci ani nepíšu)

poslední číslo ean kódu je kontrolní součet.

druhá věc, HW terminálů, máš to rozmyšleno ? Mohlo by to jet i na mobilu
(foťák) ?

O.